Reclamații și schimburi

Retur și schimb

Puteți returna produsele achiziționate în termen de 14 zile de la primirea produsului și puteți solicita fie o rambursare, fie schimbarea unui produs nou. În cazul în care pierdeți termenul legal, rambursarea sau înlocuirea nu este posibilă.

Produsul care urmează să fie returnat sau schimbat trebuie să fie nedeteriorat și trebuie să includă ambalajul original și nedeteriorat cu toate accesoriile. Nu mai puteți utiliza produsul din momentul rezilierii contractului.

In cazul in care se stabileste ca clientul a inspectat si testat produsul inainte de a depune reclamatia in masura necesara pentru a determina starea reala a produsului, reclamatia va fi solutionata pozitiv, in caz contrar va fi rezolvata partial sau ramane nerezolvata.

Puteți returna toate bunurile achiziționate de la noi. O excepție o constituie bunurile care nu pot fi returnate din motive de igienă (ex. cosmetice deschise și alte produse care vin în contact direct cu pielea; măști de protecție încercate). Pentru astfel de bunuri igienice, care sunt vândute în ambalaje închise, retragerea din contract și rambursarea prețului de achiziție pot fi solicitate numai dacă clientul returnează bunurile în ambalajul original, nedeteriorat și nedeschis.

Vă rugăm să ne informați în scris în termen de 14 zile de la primirea produsului pentru care doriți să vă retrageți din contract. Ne puteți trimite o notificare că anulați contractul prin poștă obișnuită sau prin intermediul centrului de contact. Produsul pe care doriți să-l returnați trebuie să ne fie trimis în termen de 14 zile de la solicitarea de anulare a contractului.

Vă rugăm să contactați centrul de contact sau mesajul Facebook cu privire la reclamații.

Tot ceea ce este menționat în text se aplică companiei:
NEW BUDS TRADE CO.

LIMITED, ROOM. 1002, 10/F Easey Comm. Bldg

Hong Kong 253-261