Condiții generale de afaceri și declarație de confidențialitate
Conditii generale
Site-ul web conține informații despre produsele pe care le vinde. Preluăm datele despre produse de la producător. Ne străduim să păstrăm aceste informații exacte și actualizate, dar ne distanțăm de posibile erori în informațiile publicate.
nu își asumă responsabilitatea sau vina pentru nefuncționarea ocazională a magazinului web sau a părților sale.
Fotografiile și imaginile de pe aceste pagini pot să nu corespundă cu produsele care sunt efectiv disponibile. Unele fotografii pot fi tipice pentru un anumit tip de produs. În cazul în care produsul livrabil se abate semnificativ de la produsul cu caracteristicile cerute, cumpărătorul (utilizatorul) va fi informat și va acționa conform acordului.
Toate produsele oferite pe aceste pagini sunt acoperite de condițiile de garanție ale producătorului pe o perioadă de 12-24 de luni, în funcție de produs.
Condiții de vânzare
Condițiile de vânzare definesc procedura de comandă, plată, livrare și returnare sau reclamație a mărfurilor oferite pe magazinul web Euro-buy Romania și pe magazinul Facebook Euro-buy Romania. Vânzătorul produselor oferite în magazinul online este, iar cumpărătorul mărfurilor este un vizitator al magazinului web care alege cel puțin un produs, completează formularul electronic de comandă și îl trimite vânzătorului. Marfa se comanda pe baza unui formular electronic, prin e-mail, telefon si prin mesaj pe pagina oficiala de Facebook a magazinului. Alegi produse din sortimentul magazinului online, care este aranjat pe categorii. După ce ai selectat un produs, poți să dai clic pe detaliile acestuia și să afli caracteristici suplimentare și să-l privești mai atent, iar dacă vrei să cumperi, trebuie doar să dai clic pe coșul de cumpărături și va fi imediat în el. În coș vei defini cantitatea de produse, cu posibilitatea de a anula achiziția. Coșul tău de cumpărături este vizibil și accesibil în orice moment și poți continua cu calm să răsfoiești sortimentul. După navigare, reveniți la coșul de cumpărături și selectați „Comandă”. Clientul completează un formular cu informații de bază pentru modalitatea de plată și livrarea produselor selectate. Notificarea unei achiziții reușite va fi trimisă la adresa dvs. de e-mail.
Garanție
Garanteaza calitatea si functionarea impecabila a produsului, daca utilizatorul respecta instructiunile atasate.
Garanția începe din ziua vânzării, fapt pe care îl dovediți cu chitanța originală de achiziție a produsului. Orice defect care apare in termen de 12-24 luni de la achizitionarea dispozitivului va fi inlaturat cu
urmatoarele conditii:
că dispozitivul a fost folosit într-o gospodărie și nu în scopuri comerciale; cu confirmarea atașată a datei (chitanța originală) de la care este evident că dispozitivul a fost achiziționat de către compania noastră în termen de 24 de luni înainte de reclamație; că defecțiunea nu a apărut din cauza utilizării dispozitivului la o tensiune greșită sau a utilizării contrare instrucțiunilor producătorului privind utilizarea și instalarea dispozitivului, sau ca urmare a unui accident (transport etc.), a vremii nefavorabile ( inundații, lovituri de fulger), din cauza utilizării greșite, reparații neglijente sau neprofesioniste. Că produsul nu este deteriorat mecanic. Garanția nu se aplică uzurii normale a materialelor, întreținerii și înlocuirii pieselor consumabile ale produsului. In cazul in care defectul, in perioada de garantie, nu poate fi inlaturat in termen de 45 de zile de la primirea produsului spre reparare, produsul va fi inlocuit cu unul nou sau clientului i se va rambursa suma platita.
NOTĂ: Pentru produs - mașină alimentată cu baterie (toate modelele), garanția durează 12 luni în conformitate cu condițiile producătorului, sau 6 luni pentru baterie. Produsele utilizate în scopuri comerciale și produsele cauzate de un accident, adică un eveniment cauzat de forța imediată, externă și mecanică, nu vor fi acoperite de garanție. Garanția nu este valabilă și pentru deteriorarea produselor cauzată de intenție rău intenționată, incendiu, furt, utilizare neautorizată, cutremur sau inundație. Reparații în afara perioadei de garanție Dacă perioada de garanție a dispozitivului dumneavoastră a expirat, vom efectua reparațiile contra cost.
În acest caz, Serviciul poate trata dispozitivul ca pe un lucru mobil pe care nimeni nu îl deține în conformitate cu articolul 131 din Legea proprietății și a altor drepturi reale și îl poate vinde unor terți, în vederea încasării tuturor costurilor acestuia. Utilizatorul confirmă în mod expres și necondiționat că serviciul are dreptul de a reține articolul reparat în conformitate cu prevederile articolului 72 din Legea obligațiilor și este autorizat, în baza articolului 75, să-și perceapă toate costurile aferente reparatia precum si alte costuri din valoarea realizata prin vanzarea aparatului catre terte persoane. Nu există taxe pentru diagnosticare în cazul anulării reparației în afara garanției.
Comenzi/Livrare
Comenzile pot fi plasate online oricând, adică în fiecare zi de la 0 la 24 de ore.Toate comenzile primite într-o zi lucrătoare (luni - vineri) vor fi procesate imediat, iar transportul va fi livrat în cel mult 5 zile lucrătoare. Pentru comenzile primite în zilele de sâmbătă, duminică și de sărbătorile legale, ridicarea transportului va fi organizată în prima zi lucrătoare următoare, iar transportul va fi livrat în cel mult 3 zile lucrătoare.
Produse care nu mai sunt în stoc: Ne cerem scuze pentru neplăcerile pe care acest fapt vi le poate cauza. Dacă nu avem produsul dvs. în stoc, vă vom contacta și vom fi de acord dacă doriți să anulați comanda, să anulați parțial sau să așteptăm ca produsul să fie în stoc, dar încercăm să actualizăm site-ul cât mai mult posibil pentru ca dvs. stii imediat ce produs este disponibil imediat si care trebuie sa astepti pana la maxim 2 saptamani de la comanda, despre care te vom informa in timp util.
Condiții de plată
Toate eventualele comisioane bancare care pot apărea în timpul transferului de bani sunt suportate de cumpărător. Prețurile, termenii de plată și ofertele promoționale sunt valabile doar în momentul comenzii și/sau plății și se pot modifica fără notificare. Pentru a emite o factură R1 este necesară o notă cu comanda propriu-zisă, iar , în calitate de antreprenor, se află în sistemul de TVA. Inclusiv posibilitatea de a decide dacă doresc sau nu eliminarea numelui lor din listele folosite pentru campanii de marketing. Toate datele utilizatorilor sunt păstrate cu strictețe și sunt disponibile numai pentru angajații care au nevoie de aceste date pentru a-și desfășura activitatea. Toți angajații. și partenerii de afaceri sunt responsabili pentru respectarea principiilor de protecție a vieții private.
Declarația privind conversia tuturor plăților se va face în lei românești.
Poștă/livrare
Vânzătorul livrează toate pachetele rapid și în siguranță. Pretul de livrare este de 25 lei romanesti. Livrarea produselor comandate în Croația se efectuează conform condițiilor descrise cu fiecare produs. Vânzătorul începe procesul de organizare a livrării produsului după ce clientul a finalizat în totalitate comanda și achiziția produsului. La ridicare, ar trebui să verificați dacă există daune și să o raportați imediat curierului care a livrat mărfurile sau să refuzați să ridicați o livrare cu daune externe vizibile ale articolului. In cazul in care apare o problema cu livrarea si coletul este returnat la adresa expeditorului, expeditorul se obliga sa restituie suma platita, cu deducere pentru cheltuielile de livrare. Următoarele sunt considerate o problemă de livrare:
adresa nu exista,
adresa există, dar destinatarul nu există,
destinatarul este indisponibil și coletul nu poate fi livrat,
dacă destinatarul nu dorește să ridice coletul.
Mărfurile sunt asigurate împotriva pierderii la livrare, iar dacă nu primiți nicio notificare sau livrare a coletului dumneavoastră chiar și după 7 zile de la plasarea comenzii, trebuie să ne anunțați cât mai curând posibil, astfel încât să putem lua măsuri pentru a găsi coletul dumneavoastră. sau vă trimiteți un înlocuitor. Dacă nu ridicați transportul în termen de 7 zile, transportul este returnat Vânzătorului.
Informații despre client/destinatar
Garantăm securitatea și confidențialitatea tuturor informațiilor despre client/destinatar. Datele trebuie să fie complete și autentice. Dacă există probleme sau ambiguități, vă rugăm să ne contactați prin intermediul platformei de contact.
Retururi / Reclamații
Clientul are dreptul de a anula comanda in orice moment inainte de a primi coletul cu produsele comandate. În cazul în care dorește să anuleze comanda după ce transportul a fost predat serviciului de livrare, Clientul are dreptul de a refuza primirea coletului fără costuri suplimentare.
În cazul în care conținutul expedierii nu corespunde comenzii, Cumpărătorul poate returna transportul, iar Vânzătorul îi va trimite produsul corect fără costuri suplimentare de poștă.
Consumatorul este responsabil pentru orice scădere a valorii bunurilor rezultată din manipularea bunurilor, cu excepția celei care a fost necesară pentru a determina natura, caracteristicile și funcționalitatea bunurilor.
Odată cu produsele returnate, Clientul trebuie să atașeze numărul de cont curent/tranzacțional la care se va efectua rambursarea.
Produsele care au fost livrate ca set (de ex. un set de colanti) trebuie returnate ca set.
Dacă clientul primește coletul și produsul este defect/deteriorat, ar trebui să ne informați despre problemă. Toate celelalte cazuri sunt soluționate în procesul de reclamație, în conformitate cu prevederile Legii privind protecția consumatorilor și ale Legii privind relațiile obligatorii.
Cumpărătorul trebuie să informeze Vânzătorul despre reclamație în scris sau prin mesaj prin intermediul formularului de contact.
INSTRUCȚIUNI PENTRU ÎNCHEIAREA UNILATERALĂ A CONTRACTULUI
Puteți rezilia unilateral contractul în termen de 14 zile, fără a oferi un motiv. Pentru a vă putea exercita dreptul de a rezilia unilateral prezentul Acord, trebuie să ne notificați decizia dumneavoastră de a rezilia unilateral Contractul înainte de expirarea termenului printr-o declarație fără echivoc trimisă prin poștă, fax sau e-mail, în care vă va indica numele, adresa, numărul de telefon, adresa de fax sau e-mail și puteți utiliza și modelul de formular atașat pentru rezilierea unilaterală a contractului.
Formular pentru încheierea conversației
Termenul limită pentru rezilierea contractului
Termenul de reziliere unilaterala este de 14 zile din ziua in care bunurile care fac obiectul contractului au fost predate dumneavoastra sau unui tert desemnat de dumneavoastra, care nu este transportatorul.
Rambursarea sumei plătite
Dacă reziliați unilateral acest acord, vă vom rambursa banii pe care i-am primit de la dvs., inclusiv costurile de livrare, fără întârziere și nu mai târziu de 14 zile de la data în care am primit decizia dvs. de a rezilia unilateral contractul, cu excepția cazului în care ați ales un alt acord. tip de livrare și care nu este cea mai ieftină livrare standard pe care am oferit-o.
Rambursarea se va face în același mod în care ați efectuat plata. În cazul în care sunteți de acord cu o altă modalitate de returnare a sumei plătite, nu suportați niciun cost legat de retur.
Putem emite o rambursare numai după ce bunurile ne-au fost returnate sau după ce ne furnizați dovada că ne-ați trimis bunurile înapoi.
Returnarea mărfurilor
Returnați bunurile sau predați-le nouă fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la ziua în care ne-ați transmis decizia dumneavoastră de a rezilia unilateral contractul.
Se consideră că v-ați îndeplinit obligația la timp dacă ne trimiteți sau predați bunurile înainte de expirarea perioadei menționate mai sus.
Costurile de returnare a mărfurilor
Trebuie să suportați singur costurile directe ale returnării bunurilor.
Puteți completa și trimite electronic o copie a formularului de reziliere unilaterală a contractului, care este disponibil pe site-ul nostru.
Vă vom trimite fără întârziere confirmarea primirii notificării de reziliere unilaterală a contractului prin e-mail.
Formular de reziliere unilaterală a contractului
Potrivit unui regulament special al Uniunii Europene, din 15 februarie 2016, se vor putea rezolva litigiile legate de achizițiile online pe întreg teritoriul UE prin intermediul platformei ODR, pe care o puteți accesa aici. Aceasta înseamnă că, dacă întâmpinați o problemă în timpul unei achiziții online în UE, vă puteți depune reclamația într-un mod mai rapid și mai simplu la linkul de mai sus. Platforma poate fi utilizată atât de comercianți, cât și de consumatori, iar reclamațiile pot fi depuse în oricare dintre cele 23 de limbi oficiale ale UE.
Formular de reziliere a contractului
Observații și obiecții
În temeiul art. 10 ZZP, Vânzătorul permite tuturor Cumpărătorilor să-și trimită reclamațiile scrise prin intermediul centrului de contact.
Vânzătorul va răspunde la toate comentariile și obiecțiile prin e-mail în termen de 14 zile.
Prin înregistrarea pe site-ul nostru web și înregistrarea în baza noastră de utilizatori, utilizatorul/clientul acceptă acești termeni de utilizare.
Declarație de confidențialitate
(denumit în continuare „noi”, „noi”, „nostru”, etc.) este proprietarul site-ului web Euro-BUY romania („site-ul”). Am creat această declarație de confidențialitate pentru a arăta că ne pasă de confidențialitatea utilizatorilor noștri și pentru a-i informa despre modurile în care datele personale sunt colectate și procesate pe acest site web.
Vă rugăm să citiți cu atenție această Declarație pentru a afla cum colectăm, procesăm, protejăm sau folosim în alt mod datele dumneavoastră cu caracter personal.
Responsabil cu protecția datelor
Am desemnat un colaborator extern în calitate de responsabil cu protecția datelor, astfel încât să îl puteți contacta pentru orice întrebări sau reclamații privind politica noastră de confidențialitate sau manipularea datelor cu caracter personal.
Colectarea datelor
Datele cu caracter personal sunt orice date referitoare la o persoană a cărei identitate este cunoscută sau poate fi determinată. O persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată direct sau indirect, în special cu ajutorul unor elemente de identificare precum numele, numărul de identificare, datele de localizare, identificatorul online sau cu ajutorul unuia sau mai multor factori inerenti factorilor fizici, fiziologici, genetici, identitatea mentală, economică, culturală sau socială a persoanei respective.
Colectăm informațiile dumneavoastră personale numai atunci când ne furnizați în mod voluntar astfel de informații. Colectăm date despre dvs. atunci când completați un formular sau când vă înscrieți la newsletter.
Trebuie să știți că informațiile și datele non-personale pot fi colectate automat prin serverele noastre de internet sau prin utilizarea „cookie-urilor”. Faceți clic aici pentru a citi politica noastră privind cookie-urile.
Exemple de informații despre utilizarea site-ului de către dvs. includ: cele mai vizitate și vizualizate pagini și link-uri de pe site-ul nostru, numărul de formulare completate, timpul petrecut pe pagină, cele mai populare cuvinte cheie care conduc utilizatorii către site-ul nostru, adresa dumneavoastră IP, informații colectate prin cookie-uri, date ale dispozitivului dumneavoastră, cum ar fi setările hardware, activitatea sistemului, tipul de browser etc.
Prelucrarea datelor
Utilizăm datele obținute despre dumneavoastră în unul sau mai multe dintre următoarele scopuri:
- Pentru a vă personaliza experiența utilizatorului (informațiile colectate ne ajută să răspundem mai bine nevoilor dumneavoastră individuale);
- Pentru a ne îmbunătăți site-ul web (ne străduim în mod constant să îmbunătățim oferta site-ului nostru pe baza feedback-ului primit de la vizitatorii noștri);
- Pentru a stabili canalul principal de comunicare cu dumneavoastră;
- Pentru a trimite e-mailuri ocazionale (cu privire la știri ocazionale (dacă doriți), actualizări, informații despre produse sau servicii similare etc.)
Link-uri către terți
Nu oferim și nu oferim servicii sau produse terțe pe site-ul nostru.
Utilizarea cookie-urilor
Pentru a afla cum folosim cookie-urile, citiți politica noastră privind cookie-urile
Protecția datelor dumneavoastră
Pentru a proteja datele personale pe care le trimiteți prin intermediul acestui site web, folosim măsuri de securitate fizice, tehnice și organizatorice. Actualizăm și testăm în mod constant tehnologia noastră de securitate. Limităm accesul la datele dumneavoastră cu caracter personal doar la acei angajați care trebuie să cunoască aceste informații pentru a vă oferi unele beneficii sau servicii. În plus, educăm angajații noștri cu privire la importanța confidențialității datelor și a păstrării confidențialității și a protecției datelor dumneavoastră.
Perioada de stocare și păstrare a datelor
Toate datele sunt stocate în bazele de date și depozitele serverului cloud de soluții web. Nu vom transfera sau stoca datele stocate în țări din afara Uniunii Europene.
Păstrăm și protejăm datele dumneavoastră cu caracter personal pe durata relației dumneavoastră de afaceri cu noi. Ștergem în mod regulat datele personale pe care ni le-ați furnizat în scopuri de afaceri sau de contact după 12 luni de la data în care ne-ați furnizat acele date.
Drepturile individuale
Dacă doriți să știți dacă deținem și procesăm datele dumneavoastră cu caracter personal sau dacă doriți să accesați datele personale pe care le avem despre dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați prin intermediul centrului de contact.
De asemenea, puteți solicita informații despre: scopul prelucrării datelor, categoriile de date cu caracter personal în curs de prelucrare; cine altcineva din afara companiei noastre a primit datele dumneavoastră cu caracter personal de la noi; care este sursa datelor cu caracter personal (dacă nu ni le-ați furnizat direct); și cât timp vom păstra datele. Aveți dreptul de a corecta datele personale pe care le deținem dacă sunt incorecte. De asemenea, cu anumite excepții, puteți solicita să vă ștergem datele sau să oprim prelucrarea acestora. Ne puteți cere să nu mai folosim datele dumneavoastră personale în scopuri de marketing direct. În multe țări, aveți dreptul de a depune o plângere la autoritatea competentă pentru protecția datelor dacă nu sunteți mulțumit de modul în care gestionăm datele dumneavoastră cu caracter personal. Dacă este fezabil din punct de vedere tehnic, pe baza solicitării dumneavoastră, vă vom trimite datele dumneavoastră personale sau le vom transfera direct altui operator de date.
Notificarea încălcării datelor cu caracter personal
În cazul unei încălcări a datelor cu caracter personal, vă vom notifica pe dumneavoastră și autoritatea de supraveghere competentă prin e-mail în termen de 72 de ore de amploarea încălcării, datele acoperite, posibilul impact asupra serviciilor noastre și măsurile noastre planificate pentru a securiza datele și limita orice efecte adverse asupra indivizilor.
Nu vă vom trimite o notificare de încălcare în cazul:
- dacă există măsuri tehnice și organizatorice de protecție (cum ar fi criptarea) care au fost aplicate datelor cu caracter personal afectate de încălcarea datelor cu caracter personal, care fac acele date de neînțeles pentru orice persoană care nu este autorizată să le acceseze;
- dacă am luat măsuri ulterioare pentru a ne asigura că nu mai este probabil să apară un risc ridicat pentru drepturile și libertățile persoanelor;
- dacă acest lucru ar necesita un efort disproporționat (în acest caz, vă vom informa prin mijloace de informare publică sau o măsură similară la fel de eficientă).
Încălcarea datelor cu caracter personal înseamnă o încălcare a securității care duce la distrugerea accidentală sau ilegală, pierderea, modificarea, dezvăluirea sau accesul neautorizat a datelor cu caracter personal transmise, stocate și prelucrate în legătură cu furnizarea serviciilor noastre.
Dreptul de a depune plângere la autoritatea competentă
În orice moment, puteți trimite o plângere autorității de supraveghere cu privire la colectarea și prelucrarea datelor dumneavoastră cu caracter personal. În Republica Croația, puteți depune o plângere la Agenția pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal (AZOP)
Tot ceea ce este menționat în text se aplică companiei:
NEW BUDS TRADE CO.
LIMITED, ROOM. 1002, 10/F Easey Comm. Bldg
Hong Kong 253-261